Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Åsa - 23 oktober 2008 23:06


Jag har packat och för den delen kastat en massa idag. Rensat ut högvis med gamla papper jag sparat på, flera gamla årgångar av Allt Om Trädgård och andra tidningar. Kommer att bli en bra eld här i helgen om det inte blåser alltför mycket. Har hittat en massa saker också som varit på vift.

     Lilla Engla har fått urinvägsinflammation igen och äter en penicillinkur. Hon får inte vara ute hela dagarna i hundgården nu och tycker att det är lite trist att vara inne ensam med matte och promenera i det förargliga kopplet. För att roa sig så har hon stulit garnnystan och ägnat mycket tid åt att förgöra dem en gång för alla.

     Det hade ringt någon hit i eftermiddags när jag var ute och telefonnumret såg lite offientligt ut så där (med många nollor), så jag hoppas att det är någon hyresvärd! Upptäckte det först efter 18-tiden så jag ska ringa tillbaka i morgon. Det skulle vara skönt att få detta med boendet klart.



Ovido - Quiz & Flashcards