Direktlänk till inlägg 17 december 2008

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

Av Åsa - 17 december 2008 12:29


Jag har bredband igen!! Jippie! Jag har varit så abstinent och saknat min blogg- och nätvänner så mycket. Det är inte klokt att det ska ta över sex veckor (från anmälningsdagen) för Telia att koppla om ett bredband i detta teknikens år 2008.

     Flytten har funkat kanonbra, djuren har anpassat sig fint. Engla och katten Erika är oskiljaktiga som jag trodde att det skulle bli. Ska ta bilder på dem, de är så söta så fort jag kommit så långt i uppackandet att jag hittar min kamera. Jag hoppas att mina läsglasögon ligger på samma ställe också för jag ser som en kråka på nära håll nu. Lizzy vaktar som en hök över sin lilla kattunge Hanna nu när vi är på ett nytt okänt ställe. När det skäller hundar här utanför som anfaller hon stackars Engla som aldrig gör en fluga förnär.

     Nu ska jag ta och läsa i kapp på alla bloggar och ge i från mig ett livtecken. Tack för alla hälsningarna här, det värmer så gott!

 
 
Ingen bild

molle

17 december 2008 19:18

matte gillar verkligen TELIA...kolla hos mej får du se

 
Sigge

Sigge

17 december 2008 19:21

Verkligen på tiden att du kom tillbaka!!!!!!!!!

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
lotta

lotta

17 december 2008 20:04

jag har funderat var du hållit hus!! Saknat dig..har tittat in här typ varje dag...och undrat-vart e hon??? Vad skönt att allt mår bra iallafall och att du e inflyttad och sist men inte minst fått bredband;) välkommen tillbaka.kraaam

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Gunilla & Bella

Gunilla & Bella

17 december 2008 20:12

Hej och välkommen tillbaka!!!! Jag har varit urusel på att skriva men fått nån sorts nytändning på det så nu ett tag gör jag det lite igen. En dag i taget.... :-)

http://orvegard.bloggagratis.se

 
Ingen bild

lena

17 december 2008 20:23

Hej åsa! kul att se att du är på banan igen! Lycka till med den nya bostadeb och må dina kameler aldrig sakna vatten

 
Ingen bild

Åsa

17 december 2008 20:45

Hej Lena! Kul att se ett livstecken från dig. Jag mailar någon dag.

 
camilla

camilla

17 december 2008 21:00

Jag förstår att " bloggabstinensen " varit svår ;D
Härligt att du är back on track igen.

Så skönt att höra att allt gått bra med flytten!

Kram!!!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Filifjonkan  glad

Filifjonkan glad

17 december 2008 21:41

Hej Åsa och välkommen tillbaka till bloggen.
Ja du detta felia de jobbar i sin egen takt ingen stress med grejor där inte Men ok nu är det ju ordning för dig på datafronten Roligt också att dina djur har acklimatiserat sig , Nu har du att göra med att läsa in dig det tar sin tid Kramis på dig och ha det så bra nu

http://filifjonkan-se

 
 Anna med flock

Anna med flock

17 december 2008 23:02

Åh vad kul att du är tillbaka!!! Skönt att flytten har gått bra :)

http://timsevimse.blogg.se

 
Marianne

Marianne

18 december 2008 12:16

Välkommen tillbaka efter flytten.
Jag hoppas du ska trivas i din nya lägenhet och att du ska ha allt klart till julhelgen så att du enbart kan sitta och njuta.
Ha det gott. kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Ingen bild

malte o snoken

20 december 2008 10:53

grattis o välkommen tillbaka till den moderna världen igen då, man blir ju lite bakom när man är så van att kunna använda internet.
hoppas att du trivs på nya stället o att även hundar o kissekatter trivs!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 20 juni 2010 15:25

  ... mitt växthus! Jag har sått en del i år förstås men milde moses vad sakta det växer och vad små och ämliga plantorna är! Mycket av det jag ställt ut har blåst sönder och ser ganska anskrämligt ut. Annat gulnar och ser inte alls ut att må bra. ...

Av Åsa - 14 juni 2010 21:37

  ...är en av de aktiviteter vi brukar roa hundarna med. Vi strör ut i hundgården och så får de nosa runt och leta. Idag blev vi lite förvånade när det dök upp en sakletarkatt också! Melvin, vår ragdoll, deltog med stort intresse och käkade hundgod...

Av Åsa - 11 juni 2010 15:56

  Nu har det regnat i tre hela dagar här, 10-12 grader och grått och grått och grått. Så trist att man bara vill dra täcket över huvudet och sova till vädret blir bättre. Hundar och katter ligger i drivor och sover överallt, klokt av dem.      I ...

Av Åsa - 4 juni 2010 21:58

  Inte för att klaga men vi har haft flera riktigt varma sommardagar nu. Hundar, katter och vi med vilar gärna i skuggan. Det är så varmt ännu att linne och shorts är de enda kläder som behövs!      Här om dagen hade vi närkontakt med vår granne ...

Av Åsa - 30 maj 2010 23:16

  ... att Sockan ska få stanna här som fastboende! Vi tycker ju så mycket om honom att det känns riktigt bra. Han är ute nu så jag har inte kunnat delge den glada nyheten. Men jag tror att han blir lika nöjd som vi är.      Det har varit en stora...

Ovido - Quiz & Flashcards